همسة حب
ازاى  تتاكد  انك  بتحب  ولا  لاء  ؟؟؟ MLR48784

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

همسة حب
ازاى  تتاكد  انك  بتحب  ولا  لاء  ؟؟؟ MLR48784
همسة حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ازاى تتاكد انك بتحب ولا لاء ؟؟؟

ازاى  تتاكد  انك  بتحب  ولا  لاء  ؟؟؟ Empty ازاى تتاكد انك بتحب ولا لاء ؟؟؟

مُساهمة من طرف zenharrrrrrrrr الجمعة مايو 01, 2009 12:02 am

اولا السلام عليكم وانا سعلان منك اوى اوى عايزك تقولوا رائيكم ونشوف دماغكم فيها ايه علشان نعرف نحب من غير غش ولا من غير اى حاجة انا هتكلم فى حاجة مهمة كتير منا عايز وهم وفاكر انوا بيحب وفى الاخر تسيبوا او تسبها وتعيش اتعس ايام حياتك وتعد تربى فى دائنك وفى شباب بتاحول تموت نفسها ومها مش عارفين الى بيعملوا ده صح ولا غلط بصوا بصوا مش اوى كدا علشان بكسف هههههه انا قررت اقولك حاجات لو لقتها جواك نحيت حد يبقى اوعى يبعد عنك ولا انات تبعد عنوا علشان الحب مش بالسهل انك تعيش بالسهل انك تغلط بس من الصعب انك تحب اولا الاحساس حاسس انك مش قادر تستغنى عن حد او حاسس انك مش قادر تستغنى عنوا او حاسس انك محتاج تتكلم معاه
ثانيا عايز تبستوا ومش عارف عايز تخليه اسعد واحد فى الدنيا ولما بتشوفوا وهو بيضحك بتحس ان الدنيا كلها ملكك
ثالثا كل شوية بتخصموا بعض وبينكم وبين بعض مشاكل بس الى هيا مشاكل الحب مثلا تعليق على اللبس على الدين انتوا فاهمنى
رابعا محتاج تغير فيه حاجات صدقونى لو فيه بينك وبين حد كدا اوعى تبع بعيد عنوا علشان بكدا بتبقى بتحب خد ده اموووووووووووووووووه
جود لك شبااااااااب :aaa: :love:
:bounce: :bounce: ولسة ولسة هع هع هع
سلام
zenharrrrrrrrr
zenharrrrrrrrr
عضو نشيط
عضو نشيط

ذكر

- مواضيع مماثلة